Na 10 jaar ervaring in marketing en communicatie, vond ik het in 2017 tijd om voor mezelf te beginnen. Aan de ene kant om meer mensen en organisaties te kunnen helpen, aan de andere kant om meer te kunnen doen met de vele ideeën die ik heb. En zo werd Bruis&Brains geboren; de kortst mogelijke samenvatting van wat je van mij kunt verwachten!
Ik ben inzetbaar op interim functies en in projecten, waarbij behoefte is aan extra denk- en daadkracht in marketing of communicatie. Ook werk ik graag samen met andere adviesbureaus in de marketing(research) en communicatie branche.
Vóór Bruis&Brains
Na in 2006 cum laude mijn master communicatie- en informatiewetenschappen aan de UvT behaald te hebben, werkte ik in diverse marketing- en communicatiefuncties, o.a. bij Flowresulting en GGD. Als Research Consultant bij Forum Business Research voorzag ik van 2011 tot 2017 organisaties als NS en ProRail van inzichten en advies om klantervaringen structureel te verbeteren.
In 2016 volgde ik de post-doc opleiding Customer Experience en Multichannel Management bij Beeckestijn Business School. Mijn Customer Experience plan voor De Keukenvernieuwers leverde me een nominatie voor Customer Experience Professional van het jaar op. Maar belangrijker nog: de drive om met veel meer bedrijven te gaan bouwen aan een sterker merk en blijere klanten!
In een wereld waarin consumenten steeds kritischer en bewuster worden van wat ze bij wie kopen, is het van essentieel belang dat bedrijven niet alleen weten wat ze doen, maar vooral waarom ze het doen. Dit ‘waarom’ is verweven in de merkwaarden van een bedrijf: de kernprincipes die de cultuur, het gedrag en de communicatie van je merk sturen. Maar waarom is dat eigenlijk zo belangrijk? Daar gaan we:
Bruis en Brains nodig? Bel of mail!
06-42738648 | joyce@bruisenbrains.nl